Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
ΓΕΝΙΚΑ
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο sales@phonebazaar.gr
Είμαστε διαθέσιμοι Δευτέρα έως Σάββατο, 9:00 π.μ. - 21:00 μ.μ.
Εναλλακτικά, μπορείτε να μας βρείτε στα social media:
@phonebazaargr
Phonebazaar.gr
Έχετε ειδοποιήσεις για επαναφορά αποθέματος;
Ναι, μπορείτε να εγγραφείτε στις ειδοποιήσεις μας για επαναφορά αποθέματος. Απλώς επιλέξτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει και κάντε κλικ στην επιλογή "Ενημέρωσέ με όταν είναι διαθέσιμο". Θα σας ειδοποιήσουμε μόλις το προϊόν επιστρέψει σε απόθεμα.
Πόσο συχνά ανανεώνετε τα προϊόντα;
Ανανεώνουμε τα προϊόντα μας τακτικά, συνήθως κάθε εβδομάδα. Ωστόσο, οι χρόνοι επαναφοράς μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την ζήτηση και την διαθεσιμότητα. Σας προτείνουμε να ελέγχετε την ιστοσελίδα μας συχνά ή να εγγραφείτε για ειδοποιήσεις επαναφοράς.
Επιστροφές και Aλλαγές
Μπορώ να επιστρέψω ή να ανταλλάξω κάτι στο κατάστημα;
Δυστυχώς, προς το παρόν δεν δέχουμε επιστροφές ή ανταλλαγές σε φυσικά καταστήματα. Όλες οι επιστροφές και οι ανταλλαγές πρέπει να γίνονται μέσω της ιστοσελίδας μας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@phonebazaar.gr για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής.
Τι να κάνω αν παραλάβω ένα ελαττωματικό προϊόν;
Αν παραλάβετε ένα ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν στο sales@phonebazaar.gr Θα χρειαστεί να μας παρέχετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος και την παραγγελία σας. Θα φροντίσουμε να αντικαταστήσουμε το προϊόν ή να σας προσφέρουμε μια επιστροφή χρημάτων, ανάλογα με την περίπτωση
Αποστολή
Κάνετε διεθνείς αποστολές;
Δυστυχώς, δεν κάνουμε διεθνείς αποστολές. Αποστέλλουμε μόνο σε Ελλάδα και Κύπρο. Αν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τις αποστολές μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο sales@phonebazaar.gr
Τι να κάνω αν το πακέτο μου έχει χαθεί;
Αν υποψιάζεστε ότι το πακέτο σας έχει χαθεί, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν στο sales@phonebazaar.gr Θα χρειαστεί να μας παρέχετε τον αριθμό παραγγελίας σας και τυχόν σχετικές πληροφορίες. Θα ελέγξουμε την κατάσταση της αποστολής και θα σας καθοδηγήσουμε για τα επόμενα βήματα.
Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου;
Οι αποστολές αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημερομηνία παραγγελίας σας. Ο χρόνος παράδοσης είναι από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες. Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε έναν αριθμό παρακολούθησης μέσω email για να μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της αποστολής σας. Αν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την παραγγελία σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο sales@phonebazaar.gr
ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Είναι ασφαλής η σελίδα σας για να πληρώσω online;
Ναι, είναι απολύτως ασφαλής!
Το phonebazaar.gr τηρεί όλα τα απαραίτητα πρωτόκολλα ασφαλείας για την προστασία του καταναλωτή. Οι online πληρωμές διαχειρίζονται από την εταιρεία Stripe, μία από τις πιο αξιόπιστες στον τομέα των online πληρωμών.
Αν δεν επιθυμείτε να πληρώσετε online, μπορείτε να επιλέξετε την αποστολή με αντικαταβολή, πληρώνοντας στον courier όταν παραλάβετε το δέμα σας.
Πού μπορώ να κάνω την κατάθεση για μία παραγγελία;
Μπορείτε να κάνετε την κατάθεση των χρημάτων της αγοράς σας στους παρακάτω λογαριασμούς:
Τράπεζα Πειραιώς
IBAN: GR2901716210006621133424411
Τράπεζα Alpha Bank
IBAN: GR7101408800880002340026607
Εθνική Τράπεζα
IBAN: GR6101103760000037600754420